Întrucât Uniunea Europeană (UE) se străduiește să atingă neutralitatea carbonului până în 2050, hidrogenul va juca un rol crucial în reducerea emisiilor din toate sectoarele.
Prima unitate SOFC hibridă MEGAMIE din Europa
Foaia de parcurs cu hidrogen a Comisiei Europene (CE) este esențială pentru această ambiție. Adoptat în iulie 2020 ca parte a strategiei Green Deal, acesta prezintă un plan de creștere a capacității europene de producere a hidrogenului de șase ori până în 2024, creșterea disponibilității și reducerea costurilor. Acum, guvernele din toată regiunea se pregătesc să cheltuiască miliarde pentru a crește consumul de hidrogen, în timp ce companiile din sectorul energetic se pregătesc să îl producă și să îl distribuie.
Vezi și
Romania traiește , încă , din inertia bogățiilor create in Epoca Comunistă
Europa privită din viitor
Hrana vie
Planurile in derulare sunt o munca in progres, veche de sute de ani
Duda a pus mâna pe Casa Regală
Nu poti multiplica bogatia divizand-o !
Evolutia Laptop - Cântărea 5,44 kg
În vremea monarhiei, taranii romani reprezentau 90% din populatie si nu aveau drept de vot.
Miracolul din Noua Zeelandă - LYPRINOL
Locul unde Cerul se uneste cu Pamantul
Fii propriul tău nutriționist
Maya ramane o civilizatie misterioasa
Slăbești daca esti motivat
Serbet de ciocolata
Medicament retras - folosit în diabet
Brexit-ul - Spaima Europei
Virusul Misterios
Sistemele solare - apă caldă
Aparitia starii de insolventa
TRUMP ESTE PRESEDINTE
Despre islamizarea Europei. O publicăm integral. Și fără comentarii.
Tavalugul Marelui Razboi - Globaliyarea - Asasinii Economici
Foaia de parcurs este un pas imens în călătoria UE către neutralitatea carbonului. Hidrogenul oferă o soluție pentru reducerea emisiilor nu numai în generarea centralizată de energie, ci și în multe sectoare greu de redus , precum fabricarea oțelului, fabricarea substanțelor chimice și transportul greu. Deși potențialul este vast, schimbarea nu va avea loc peste noapte.
Atingerea emisiilor nete zero până în 2050 necesită acțiuni și investiții dramatice în următorul deceniu, potrivit raportului World Energy Outlook 2020 publicat de Agenția Internațională pentru Energie în octombrie. Aceasta include inovația într-o gamă largă de tehnologii intermediare care cresc eficiența, reduc emisiile de CO2 și realizează potențialul hidrogenului.
Vezi si Îndulcitorul care scade glicemia
Misteriosul Codex Rohonczi
Forumul Economic de la DAVOS 2018
„Ceea ce a început industria energetică prin trecerea la sursele regenerabile de energie este acum ferm la ușa altor sectoare cheie”, a declarat Thomas Bohner, CEO Mitsubishi Power Europe (fost Mitsubishi Hitachi Power Systems) din Germania, în timpul discursului său principal Summit-ul BNEF Londra. „Realizarea zero-zero este larg recunoscută că nu este posibilă fără decarbonizarea industriei grele, cum ar fi oțelul și cimentul, precum și transportul și încălzirea clădirilor - toate acele zone ale economiei în care electrificarea poate merge atât de departe.”
„Decarbonizarea trebuie să fie accesibilă pentru ca aceasta să fie durabilă”, iar aceste trei tehnologii intermediare sunt esențiale pentru ambițiile Europei pentru un viitor alimentat cu hidrogen.
Putere mai curată
Turbinele cu gaz cu ciclu combinat (CCGT) recuperează căldura evacuată de la turbinele alimentate cu gaz și o utilizează pentru a genera abur care alimentează turbinele cu abur. Rezultatul este cea mai curată și mai eficientă generare de energie utilizând combustibili fosili.
Aproape toate părțile din astfel de turbine pot funcționa și pe hidrogen. Deci, numai părți ale acestor CCGT trebuie să fie modernizate pentru a putea utiliza hidrogen 100% ca combustibil în viitor. CCGT-urile pregătite pentru hidrogen vor juca un rol important în efortul european către neutralitatea carbonului, asigurându-se în același timp că luminile rămân aprinse pe măsură ce vom ajunge la acea societate a hidrogenului din viitor. Având în vedere versatilitatea lor, centralele care utilizează gaz sau un amestec de gaz și hidrogen pentru a alimenta CCGT-urile astăzi, le pot alimenta numai cu hidrogen în viitor. Acest lucru le permite să evite activele blocate și să evolueze în pas cu tranziția energetică, protejându-și în viitor operațiunile.
Orașe mai curate
Pilele de combustibil cu oxid solid (SOFC) oferă o altă cale către generarea de energie și căldură cu emisii reduse de carbon sau fără carbon, în special pentru clădiri, care reprezintă aproximativ 40% din consumul de energie și 36% din emisiile din UE. Încorporând o micro turbină cu gaz în sistem, SOFC-urile hibride pot fi incredibil de versatile și pot funcționa cu o gamă largă de combustibili, inclusiv gaze naturale, hidrogen, biogaz și propan. Folosind convertoare electrochimice, de exemplu, pot combina hidrogenul și oxigenul pentru a produce energie fără a emite CO2.
"Puteți utiliza celule de combustibil cu oxid solid pentru toate amestecurile de combustibil, inclusiv biogaz, gaz natural și hidrogen, astfel încât să aveți o flexibilitate deplină", a spus dl Bohner. „Și aproape nu aveți emisii și generați o eficiență mai mare și o degradare mai mică de-a lungul anilor, comparativ cu un motor pe gaz de aceeași dimensiune. Suntem încântați să livrăm prima noastră unitate SOFC hibridă MEGAMIE din Europa. ”
Atât sigure, cât și compacte, SOFC-urile pot fi utilizate nu numai în fabrici, ci și în metropole și promit să joace un rol integral în apropierea Europei de un viitor cu emisii zero. Primul SOFC din Europa merge la un institut de cercetare din Essen, Germania. Aici, flexibilitatea funcționării turbinei cu gaz MEGAMIE și utilizarea proporțională a hidrogenului ca gaz combustibil vor fi testate în continuare pentru a genera energie curată și căldură, așa cum se întâmplă acum pentru clădirea Marunouchi din inima districtului financiar din Tokyo și Institutul de cercetare tehnică HAZAMA ANDO din Tsukuba .
Industrii mai curate
Power-to-X este încă o altă soluție versatilă, care oferă o mare promisiune pentru mixul energetic din Europa. În esență, power-to-X permite stocarea și conversia surplusului de energie electrică la o scară mai mare în comparație cu sistemele tradiționale de baterii. După cum își propune să demonstreze proiectul pilot MefCO2 al RWE Power din Germania, acest lucru poate contribui la atenuarea intermitenței în cazul în care sursele regenerabile de energie eoliană și solară generează prea puțină sau prea multă energie, făcându-le mai fiabile în timpul orelor de vârf și reducând dependența noastră de combustibilii fosili.
Din punct de vedere industrial, power-to-X poate ajuta la extinderea beneficiilor utilizării hidrogenului pentru decarbonizarea sectorului. Surplusul de energie poate fi transformat în hidrogen folosind un electrolizator. Acel hidrogen poate fi transformat în amoniac sau metanol, care sunt materii prime de fabricație primare, în timp ce metanolul poate fi, de asemenea, utilizat direct ca combustibil sau rafinat într-un înlocuitor al motorinei pentru generatoare sau transport, producând emisii de oxid de azot și de funingine reduse drastic. Proiectul MefCO2, de exemplu, produce o tonă de metanol în fiecare zi din 1,5 tone de CO2 .
Prin înlocuirea materiilor prime cu consum ridicat de carbon, cum ar fi gazul natural și cărbunele, hidrogenul poate reduce emisiile din industrie. Aici, power-to-X completează foaia de parcurs a hidrogenului CE, care solicită industriei UE să construiască și să instaleze electrolizatoare mai mari lângă rafinării mari, uzine siderurgice și complexe chimice.
„În acest moment, întrebarea este unde merge piața?” Spune domnul Bohner. „Mitsubishi Heavy Industries Group subliniază necesitatea unei soluții economice și durabile - soluția pragmatică. Și cât de repede poate crește această industrie? Odată ce acest lucru este decis, atunci aș spune că toți cei din această industrie sunt dornici să participe. ”
Primul mare test al Europei spre un 2050 neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon va veni în doar zece ani. Ca parte a Acordului Verde, țările din întreaga UE trebuie să reducă emisiile de gaze cu cel puțin 55% față de 1990. CCGT-urile, pilele de combustibil și tehnologiile power-to-X de la Mitsubishi Power vor juca un rol important în realizarea acestui lucru.
Găsiți mai mult conținut de la Mitsubishi Heavy Industries Group:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu