Motivul principal al declinului cu amănuntul sunt Cumpărăturile pe internet, ceea ce explică puterea de cumpărare a comercianților obișnuiți.
Unul dintre motivele succesului vinzărilor pe internet - și eșecul rivalilor de pe stradă de a concura - sunt ratele de afaceri.
Retailerii cu prezență pe stradă au plătit 7,2 miliarde de lire sterline impozit de afaceri în 2018/19, în timp ce comercianții online au plătit doar 457 milioane de lire sterline în depozitele lor din afara orașului.
UVC, reușește să distrugăvirusurile în doar câteva secunde.
Europa este o "cum ar fi pe care am moștenit-o"
Robotul ADN ar putea ucide celulele canceroase
SARS a fost o boală relativ rară; la sfârșitul epidemiei, în iunie 2003
Apoi a venit COVID-19. Datorită blocărilor impuse de guvern, trecerea industriei de retail la digital a devenit și mai accentuată. Se estimează că vânzările online vor crește până la 6,5 trilioane de dolari SUA (4,7 trilioane de lire sterline) la nivel mondial până în 2022, în creștere de la 3,5 trilioane de dolari SUA în 2019 .
Cu automatizarea, de asemenea, amenințând pierderea multor locuri de muncă în comerțul cu amănuntul în viitor, unii prezic că până la 95% din cumpărături vor fi online până în 2040.
Zilele trecute s-a înregistrat o scurgere a apei în lumea retailului. Compania de modă Boohoo, exclusiv online, se află într-o perioadă de cheltuială, cumpărând mărci „cărămizi și mortar” fără bani, care erau anterior elemente de bază ale străzii. Abia ieșit din copilărie, Boohoo a luat- o pe Debenhams în urmă cu câteva zile și este acum în discuții pentru a cumpăra Dorothy Perkins, Wallis și Burton - toate mărcile din grupul de retail Arcadia eșuat. Pentru a nu depăși, ASOS , un alt retailer online de modă, este de așteptat să intervină și să întinereze Topshop, care este deținut și de Arcadia.
În mod real, nici Boohoo și nici ASOS nu preiau magazinele fizice ale mărcilor pe care le cumpără. Acest lucru confirmă inevitabil închiderea a sute de magazine și pierderea a mii de locuri de muncă. Într-adevăr, strada principală se luptă de ceva timp. De exemplu, în mai mult de trei sferturi din autoritățile locale din Marea Britanie, locurile de muncă cu amănuntul de pe stradă au scăzut în perioada 2015-2018. nord-estul Angliei și 49% în Londra.
Viitorul străzilor mari
Deci, ce ar trebui făcut în viitor cu străzile mari? Vă sugerăm că străzile mari trebuie să fie spații sociale. Cumpărăturile sunt de obicei văzute ca o experiență socială distractivă, care a fost suspendată din cauza crizei de sănătate.
Provocarea este de a găsi o experiență socială care să poată funcționa pe strada principală, dar care să se potrivească în jurul cumpărăturilor online. Amazon , de exemplu, a început să creeze showroom-uri Amazon Go, unde oamenii pot vizualiza bunuri și prelua comenzi, iar conturile lor sunt debitate fără a fi nevoie chiar să treacă printr-o plată.
Alți comercianți cu amănuntul online ar putea încerca ceva similar sau brandurile ar putea plăti o taxă pentru ca produsele lor să fie reprezentate în showroom-ul altcuiva. În ceea ce privește comercianții cu amănuntul tradiționali supraviețuitori, aceștia vor trebui să ofere din ce în ce mai mult o experiență pe care oamenii nu o pot obține online sau pe telefon dacă doresc să atragă în continuare clienți. Autoritățile locale pot ajuta aici oferind ascensoare străzilor mari, încurajând în același timp activități comunale atât pentru adulți, cât și pentru copii.
Alte idei discutate în cercetarea noastră implică concepte din economia circulară, care încurajează utilizarea continuă a resurselor și economia comună. De exemplu, cafenelele de reparații, unde oamenii își pot repara produsele sparte la un preț mic, ar putea deveni mai populare. De asemenea, ReTuna suedez , un centru comercial de reciclare, este cel mai bun exemplu de centru comercial care vinde doar articole care au fost donate și reciclate.
În plus, magazinele second-hand și bibliotecile de obiecte, unde oamenii pot împrumuta sau închiria articole, inclusiv modă, gospodărie, jucării și jocuri și instrumente, s-ar putea stabili pe străzile mari. Actuala criză de stradă este dureroasă, dar este și o oportunitate de a reinventa experiența de cumpărături pe care am cunoscut-o și o iubim în trecut.
Vezi sursa info AICI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu